Weer thuis! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Ron Adelaar - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Ron Adelaar - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Ron Adelaar

Blijf op de hoogte en volg Ron

19 Juni 2010 | Nederland, Amersfoort

Gisteren een lange reisdag gehad naar Nederland. Om 8.30u met de taxi naar vliegveld Lavacolla / Santiago. Van daar eerst naar Madrid, een middagje daar de luchthaven bekeken.... en 's middags laat van Madrid naar Amsterdam. 's avonds om 19.35u geland op Schiphol. Goeie vluchten gehad, alleen wat turbulentie toen we over Rotterdam vlogen....

Op Schiphol werd ik opgewacht door Desiree. Heerlijk om elkaar weer te zien na zo'n lange tijd!!

Met de trein van Schiphol naar Amersfoort en van daar het laatste stukje weer lopen naar huis waar ook Rogier en Ivo waren. Het is lekker en vertrouwd om weer in mijn eigen (t)huis te zijn met de family na zo'n mooie tocht.

Ma Buis, Ans en Ruud, dank voor de lieve kaarten en Pieter en Sonja, Marisa en Jaap, Doke en Peter, Net en Mi voor de mooie bloemen bij aankomst.

Ana Rosa en Ineke erg bedankt voor de leuke pakjes die op de schoorsteen op me stonden te wachten. De inhoud van beide pakjes is erg bijzonder, zowel handig, pikant, spannend en lekker.....

Ik zal vast en zeker velen binnenkort spreken om de verdere verhalen te delen.

Liefs van Ron




  • 19 Juni 2010 - 11:15

    Désirée:

    "The Eagle has landed"; Ron is weer thuis! Om 17.00 uur vertrok ik gisteren met de trein naar Schiphol. Eerst even gewinkeld , wat gegeten en gedronken en daarna richting aankomsthal 3 waar de vlucht uit Madrid met 35 minuten vertraging om 19.35 uur was geland. Foto-toestel in de aanslag en daar kwam mijn eigen pelgrim aan... Een vertrouwd gezicht, maar toch ook weer niet... Een bereisde Ron, compleet met baard! Heerlijk om hem weer te zien en mee naar huis te nemen. Thuis veel verhalen, foto's, kadootjes en doorzakken met een wijntje! Ik ben blij dat Ron zo'n prachtige ervaring heeft gehad en kan gelukkig veel met hem delen door alle reisverslagen, mails en telefoontjes die we met elkaar gehad hebben. En hij is gewoon Ron gebleven, niet veranderd, maar een prachtige ervaring rijker en dat straalt hij uit!
    Zelf heb ik afgelopen 6 weken veel belangstelling gehad van familie en vrienden; Ik heb me samen met Rogier en Ivo zeker niet alleen gevoeld! Telefoontjes, mailtjes, kaartjes...erg lief allemaal, bedankt hiervoor! En nu maar afkicken.... geen reisverslagen meer....
    Groetjes en liefs, Dé XX

  • 19 Juni 2010 - 13:44

    Christa:

    Ha eR, gelukkig nog een laatste verslag en dan ook mijn laatste woorden.
    Welkom terug. Geniet van iedereen weer in Nederland. Heb nog een paar lekkere dagen thuis en ik zie je graag donderdag op het wonderschone landgoed in 's-Graveland. Gaan we in de pauze wandelen? De ruta graveolens ligt al op je buro ;-)En een kleine bekentenis van mijn kant... Het was toch wel 'no boss, no glory' hoor.
    Hasta de café con lecce.
    Grtsz.

  • 20 Juni 2010 - 10:39

    Tonny En Guus:

    Dag Ron!

    Vanuit Zillewold welkom home in Amersfoort! De verhalen gaan vast binnenkort ergens horen!
    Nu eerst maar even 'afkikken' denk, ik.... Het ga je goed!

    En Desiree en Rogier en Ivo.... open deur.... blij, dat Ron.... paps wieder da ist?

    Groet!

  • 22 Juni 2010 - 09:28

    Ronald Vermerris:

    Hoi Ron,
    gefeliciteerd met het afronden van je camino. Na onze ontmoeting in Astorga ben ik nog verder gelopen naar Ponferrada. Ik maak het een andere keer af wegens gebrek aan tijd nu. Een mooie ervaring was het zeker.
    Groeten,
    Ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Op 9 mei 2010 begon mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. Ik vertrok op zondag 9 mei vanuit Amersfoort met de trein naar Bayonne en vervolgens met de bus naar St. Jean Pied de Port in Frans Baskenland. Daar startte ik op 11 mei 2010 de tocht naar Santiago de Compostella. Een tocht om nooit te vergeten.... Inmiddels staat er een nieuw avontuur voor de deur. In april 2017 loop ik van Sevilla naar Santiago de Compostela. Een pelgrimstocht van 1000km.

Actief sinds 08 Maart 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 49718

Voorgaande reizen:

19 April 2017 - 07 Juni 2017

van Sevilla naar Santiago de Compostela

09 Mei 2010 - 20 Juni 2010

SANTIAGO DE COMPOSTELA 2010

Landen bezocht: